Anbefalte innlegg

noen som har prøvd disse parklyspærer i en A4 B7.

Tenkte på disse da jeg ikke tør bruke xenonmatch eller denji fra Dypvik Trading etter anbefalinger fra vise folk på forumet.

Har hatt disse før i andre biler å vært storfornøyd,men tør liksom ikke satse en lykt på at det skal gå bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Philips Blue Vision eller Osram Cool Blue kan du trygt bruke. De avgir på langt nær like mye varme som Höen xenonmatch eller andre pærer som er helt blå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres meget lovende ut.

Takk igjen Inge for svar i mine poster

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det var du som kjøpte bilen til Glenn Dahl. En bil som er tatt bedre vare på skal man lete lenge etter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har prøvd disse parklyspærer i en A4 B7.

Tenkte på disse da jeg ikke tør bruke xenonmatch eller denji fra Dypvik Trading etter anbefalinger fra vise folk på forumet.

Har hatt disse før i andre biler å vært storfornøyd,men tør liksom ikke satse en lykt på at det skal gå bra.

Har som parklys på Superb, gir betydelig hvitere lys enn valig pærer, men ikke helt hvitt eller blått....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har disse Philips-pærene på min A6 og de er betydelig mye hvitere enn vanlige w5w-pærer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle svar nettopp kommet hjem fra jobben å fått i Philips Blue vision.

knallfornøyd:):):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle svar nettopp kommet hjem fra jobben å fått i Philips Blue vision.

knallfornøyd:):):)

Hvor fikk du kjøpt de pærene ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokal bilrekvisita, får du ikke tak i kan jeg kjøpe å få sendt,

send bare PM du

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan også prøve Osram Night Breaker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir det et bedre lys? Xenonmatch?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.osram.no/no/Produkter/Bil/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=388

Med OSRAM NIGHT BREAKER™ får du inntil 90 % mer lys på veien. Uansett hvor du kjører er det viktig å komme trygt frem, OSRAM NIGHT BREAKER™ gir deg maksimal sikt og optimal sikkerhet. Det blå delvise belegget på lampen gir inntil 10 % hvitere lys. OSRAM NIGHT BREAKER™ kan brukes i alle biler som er utstyrt med godkjente pærer av typen: H1 - H3 - H4 - H7 - H1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.osram.no/no/Produkter/Bil/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=388

Med OSRAM NIGHT BREAKER™ får du inntil 90 % mer lys på veien. Uansett hvor du kjører er det viktig å komme trygt frem, OSRAM NIGHT BREAKER™ gir deg maksimal sikt og optimal sikkerhet. Det blå delvise belegget på lampen gir inntil 10 % hvitere lys. OSRAM NIGHT BREAKER™ kan brukes i alle biler som er utstyrt med godkjente pærer av typen: H1 - H3 - H4 - H7 - H1

Disse pærene er nær/fjærnlyspærer, ikke parklyspærer som det snakkes om i tråden her.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.