#1 Skrevet Januar 15, 2008 noen som har prøvd disse parklyspærer i en A4 B7. Tenkte på disse da jeg ikke tør bruke xenonmatch eller denji fra Dypvik Trading etter anbefalinger fra vise folk på forumet. Har hatt disse før i andre biler å vært storfornøyd,men tør liksom ikke satse en lykt på at det skal gå bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2008 Philips Blue Vision eller Osram Cool Blue kan du trygt bruke. De avgir på langt nær like mye varme som Höen xenonmatch eller andre pærer som er helt blå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2008 Dette høres meget lovende ut. Takk igjen Inge for svar i mine poster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2008 Så det var du som kjøpte bilen til Glenn Dahl. En bil som er tatt bedre vare på skal man lete lenge etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2008 noen som har prøvd disse parklyspærer i en A4 B7.Tenkte på disse da jeg ikke tør bruke xenonmatch eller denji fra Dypvik Trading etter anbefalinger fra vise folk på forumet. Har hatt disse før i andre biler å vært storfornøyd,men tør liksom ikke satse en lykt på at det skal gå bra. Har som parklys på Superb, gir betydelig hvitere lys enn valig pærer, men ikke helt hvitt eller blått.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2008 Har disse Philips-pærene på min A6 og de er betydelig mye hvitere enn vanlige w5w-pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2008 Takker for alle svar nettopp kommet hjem fra jobben å fått i Philips Blue vision. knallfornøyd:):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 29, 2008 Takker for alle svar nettopp kommet hjem fra jobben å fått i Philips Blue vision.knallfornøyd:):) Hvor fikk du kjøpt de pærene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 29, 2008 Lokal bilrekvisita, får du ikke tak i kan jeg kjøpe å få sendt, send bare PM du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 29, 2008 Du kan også prøve Osram Night Breaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 29, 2008 Gir det et bedre lys? Xenonmatch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 29, 2008 http://www.osram.no/no/Produkter/Bil/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=388 Med OSRAM NIGHT BREAKER™ får du inntil 90 % mer lys på veien. Uansett hvor du kjører er det viktig å komme trygt frem, OSRAM NIGHT BREAKER™ gir deg maksimal sikt og optimal sikkerhet. Det blå delvise belegget på lampen gir inntil 10 % hvitere lys. OSRAM NIGHT BREAKER™ kan brukes i alle biler som er utstyrt med godkjente pærer av typen: H1 - H3 - H4 - H7 - H1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 1, 2008 http://www.osram.no/no/Produkter/Bil/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=388 Med OSRAM NIGHT BREAKER™ får du inntil 90 % mer lys på veien. Uansett hvor du kjører er det viktig å komme trygt frem, OSRAM NIGHT BREAKER™ gir deg maksimal sikt og optimal sikkerhet. Det blå delvise belegget på lampen gir inntil 10 % hvitere lys. OSRAM NIGHT BREAKER™ kan brukes i alle biler som er utstyrt med godkjente pærer av typen: H1 - H3 - H4 - H7 - H1 Disse pærene er nær/fjærnlyspærer, ikke parklyspærer som det snakkes om i tråden her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...