#1 Skrevet Januar 15, 2008 Hei. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne felgen? Noen som forhandler med dette merket i norge? Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2008 Felgen heter forresten: TORK IMAGINE (Hyperblack) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2008 Har jo solgt felger som er veldig like! Nesten identiske! Dette bildet er sannsynligvis av en mye større og bredere felg, for jeg tviler på at en felg som passer din bil har en slik kant uten å ha veldig buede eiker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2008 da tar jeg meg en tur utom deg en dag. Hvor lenge har du oppe jon??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2008 prøver å stenge klokka 16, men er fleksibel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...