#1 Skrevet Januar 16, 2008 Hei! I går kveld (15.01) monterte jeg et xenonkit på fjernlysene på min Golf (H1, 8000k). Alt fungerte fint etterpå og jeg satte meg inn for å ta en "testdrive". Da oppdaget jeg til min store forbauselse at lampen i instrumentet for fjernlys blinker i ett sett. Når jeg slå på fjernlyset er den normal. Det som er det merkelige at alt virker som det skal, alle pærene ser ut til å være hele også. Tanken slo meg at dete kan være en form for pærevarsling og at motstanden i trafoboksene for kitet er større enn motstanden i de originale pærene, hvis det da er en form for pærevarsling. Kan legge til at jeg har xenon i nærlysene fra før av, og der har jeg ingen problemer. Noen som vet hva som er galt eller har mulig forslag til løsning? Mvh Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2008 Funnet ut noe av det? sikkert dårlig kontakt en plass eller noe.. Hvordan ble lyset av de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2008 Nei. Har ikke det, frister ikke å se noe på det når det kom så mye snø. Egentlig altfor trangt å montere i disse bilene uten å ta ut lyktene, holdt sikkert på 2 timer.. Men, resultatet ble veldig bra da. Har bestillt meg xenonmatch til parklys og de kommende tåkelysene i fangeren nå, samt til skiltlyset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2009 Er det noen som har funnet noen løsning på dette? Evt. hvor stor motstand som skal brukes.. Dette gjelder fjernlys. Har en på jobben som har akkurat samme problem som trådstarter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2009 Eg fekk ikkje dette problemet når eg monterte sett i frå VVME.com, men veit om fleire som fekk akkurat samme problem. En eg kjenner monterte motstand på berre ei av sidene så blei han kvitt problemet. Veit ikkje kor stor motstand. Skal få han til å svare her sjølv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2009 Åssen har du montert boksene? Vet det er flere som får forstyrrelser i hvis boksene sitter i direkte kontakt med metall/kaross. Prøv å isoler de fra metall hvis de ligger inntil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2009 Takker for svar skal høre med han på mandag åssen dette er montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2009 Gammel sak, men kan til orientering si at jeg har montert 50W sett i begge fjernlys, og det gjorde susen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...