Anbefalte innlegg

hva sier BT og andre instanser til bruken av panserlåser? blir trolig til at jeg bruker det på bakluke...

forsto det slik at de kollevold selger er gategodkjente, men hvordan er det med de "klassiske" typene som thorshov etc selger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noe samme regel med disse, som med spoilere o.l.?

Altså at ettermontering av utvendig utstyr skal ikke, ved en ev. kollisjon med fotgjenger, forårsake mer skade enn det hadde gjort hvis det ikke var montert?

Hvis så, kan jeg ikke skjønne det er noe problem å montere slike på bakluka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noe samme regel med disse, som med spoilere o.l.?

Altså at ettermontering av utvendig utstyr skal ikke, ved en ev. kollisjon med fotgjenger, forårsake mer skade enn det hadde gjort hvis det ikke var montert?

Hvis så, kan jeg ikke skjønne det er noe problem å montere slike på bakluka.

jeg og mener å ha lest noe slikt. de fra kollevold er jo mer eller mindre innfelte så de er nok ok, men de fra thorshov med den "splinten" å greier er sikkert sett på som farlig : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har nok rett i det.. de med splint er farlige, men kan jo dekkes til.. (gjelder da hovedsakelig panser)

men ring BT på 815 22 000 og spørr etter roy tveitan som er leder på teknisk ombygging eller hva de kaller seg, da får du iallefall korrekt svar ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har nok rett i det.. de med splint er farlige, men kan jo dekkes til.. (gjelder da hovedsakelig panser)

men ring BT på 815 22 000 og spørr etter roy tveitan som er leder på teknisk ombygging eller hva de kaller seg, da får du iallefall korrekt svar ;)

herlig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og svaret er enkelt - som antydet må det ikke skape skarpe kanter, så montering avgjør. alt kan nok bli godkjent, men da med beskyttelse i form av "plastlapper" over låsene. de fra kollevold som er innfelte blir nok godkjent uten noen form for beskyttelse...så da er det klart! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.