#1 Skrevet Januar 16, 2008 Alarmen på min passat går på hele tiden.. Jeg har vært å tatt diagnosetest på den nå, og da lå det mange elektriske feilkoder inne på bilen. Men dette skyltes vist at bilen har blitt strømtom og at de ikke hadde sletta feilkodene. Da kunne vist bilen tulle masse siden feilkodene fortsatt lå inne. Så da fikk jeg sletta feilkodene og trodde alt skulle være bra, men 20 min etterpå står bilen min å piper og blinker. Hva kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2008 Alarmen på min passat går på hele tiden..Jeg har vært å tatt diagnosetest på den nå, og da lå det mange elektriske feilkoder inne på bilen. Men dette skyltes vist at bilen har blitt strømtom og at de ikke hadde sletta feilkodene. Da kunne vist bilen tulle masse siden feilkodene fortsatt lå inne. Så da fikk jeg sletta feilkodene og trodde alt skulle være bra, men 20 min etterpå står bilen min å piper og blinker. Hva kan dette være? Jeg vet ikke, men det er kanskje mulig å programmere følsomheten på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2008 Jeg vet ikke, men det er kanskje mulig å programmere følsomheten på den? Det er mulig.. Noen som vet dette? Skulle kanskje tatt en ny diagnose nå som alle de andre er blitt sletta å se om det har kommet noen ny feilmelding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2008 Hvis du har interiørsensor og den bikkja i avataren din sitter i bilen så er det ikke så rart at alarmen går ;-). Det pleier å være mulig å justere følsomheten på interiørsensoren. Du bør få de til å lese ut feilmeldinger igjen nå etterpå for å se hvilken sensor den slår ut på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2008 Hvis du har interiørsensor og den bikkja i avataren din sitter i bilen så er det ikke så rart at alarmen går ;-). Det pleier å være mulig å justere følsomheten på interiørsensoren. Du bør få de til å lese ut feilmeldinger igjen nå etterpå for å se hvilken sensor den slår ut på. Hehe.. Nei den sitter hjemme Men virker ikke som det er følsomheten heller, for nå har jeg akkurat losset en stor semi trailer rett vedsiden av bilen min uten at alarmen har gått på.. Har faktisk vært stillt i snart 30 min nå.. hehe. Men ja, må nok ta ny diagnose på den sikkert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2008 Kan være en dørlås som tuller det til, men diagnose pleier å avsløre de i så tilfelle. Ta en ny diagnose å se du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2008 Kan være en dørlås som tuller det til, men diagnose pleier å avsløre de i så tilfelle. Ta en ny diagnose å se du! Ja er det jeg lurer litt på selv.. For når jeg dro på jobb i dagtilig sa det plutselig pling også gikk coupelyset på.. Bare et par sec.. Så får prøve å få tatt en ny diagnose imorgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2008 er smart å ta en diagnose.. da kan de se hva som har utløst alarmen.. hvilken dør eller kupe overvåkningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 16, 2008 er smart å ta en diagnose.. da kan de se hva som har utløst alarmen.. hvilken dør eller kupe overvåkningen Jepp, det skal jeg gjøre. Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...