#1 Skrevet Januar 16, 2008 Jeg bør bytte vokstermostaten i min 86-mod. Audi 80 CC 1,8l. Delenummer på denne er:026129243C. Denne vesle delen koster over 1100 kr. på Møller. Er det samme vokstermostat på andre VAG-biler med samme motor, Golf, Jetta etc? Byttet på en 85 Jetta 1,6 for snart 2 år siden, mener den "bare" kostet ca. 750,-. Noen som vet hvor denne kan skaffes til en fornuftig pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2008 Jeg tror jeg ga 900kroner når jeg byttet på golfen for noen årsiden. Er vel ikke så mange andre steder enn møller å henvende seg tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2008 Finn en på høgger`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2008 Finn en på høgger`n Dette er jo nesten som forbruksvare å regne, så sjansen for å finne en som fungerer på høgger`n er vel minimal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...