Kopling av S6 led tåkelys

Anbefalte innlegg

Stusser litt på dette. Er en kontakt med 3 gule ledninger som går ut fra lykta. Hva er pluss og hva er minus ? Står ingen anvisninger på lykta heller...

Noen som har gjort dette, og kan gi meg en anvisning på dette, hadde jeg satt pris på det!

Mvh Jan Vidar .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+

+

-

mener jeg å huske

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har montert disse led lampene på en 8E? Kan man bruke det orginale ledningsnettet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, du kan bruke det originale ledningsnettet, men da må du sette på en motstand for å ikke få feilmelding i displayet. Det skyldes at det er så lite motstand i diodene at systemet tror at pærene har gått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, du kan bruke det originale ledningsnettet, men da må du sette på en motstand for å ikke få feilmelding i displayet. Det skyldes at det er så lite motstand i diodene at systemet tror at pærene har gått.

OK, bra det, hvordan motstand prater du om?: klø :: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må koble inn en effektmotstand for å "lure" ledningsnettet. På den måten tror bilen at den har mere motstand i lyktene enn det faktisk er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må koble inn en effektmotstand for å "lure" ledningsnettet. På den måten tror bilen at den har mere motstand i lyktene enn det faktisk er.

Ok, skal se om jeg fikser det! Takk skal du ha for inforn Roger: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får man kjøpt kontaktene til å koble i lysene på møller? og er det noen som har dele nr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har/vet dele nr på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kontaktene har møller.

Delenr skrev jeg i en annen tråd om emnet.. Har ikke tid til å søke den opp akkurat nå, da jeg er på farten til jobb..

Hvis du søker på "Passat 3B +S6" så finner du den nok.

edit;:

Ok da, så søkte jeg det opp alikevel:

delenr på kontakt: 3D0 973 703

link:

http://www.passatplus.de/umbauteile/audi-s6-tfl/index.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.