#1 Skrevet Januar 16, 2008 Stusser litt på dette. Er en kontakt med 3 gule ledninger som går ut fra lykta. Hva er pluss og hva er minus ? Står ingen anvisninger på lykta heller... Noen som har gjort dette, og kan gi meg en anvisning på dette, hadde jeg satt pris på det! Mvh Jan Vidar . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2008 + + - mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2008 Tusen takk : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2008 noen som har montert disse led lampene på en 8E? Kan man bruke det orginale ledningsnettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2008 Bump!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2008 Jada, du kan bruke det originale ledningsnettet, men da må du sette på en motstand for å ikke få feilmelding i displayet. Det skyldes at det er så lite motstand i diodene at systemet tror at pærene har gått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2008 Jada, du kan bruke det originale ledningsnettet, men da må du sette på en motstand for å ikke få feilmelding i displayet. Det skyldes at det er så lite motstand i diodene at systemet tror at pærene har gått. OK, bra det, hvordan motstand prater du om?: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2008 Du må koble inn en effektmotstand for å "lure" ledningsnettet. På den måten tror bilen at den har mere motstand i lyktene enn det faktisk er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2008 Du må koble inn en effektmotstand for å "lure" ledningsnettet. På den måten tror bilen at den har mere motstand i lyktene enn det faktisk er. Ok, skal se om jeg fikser det! Takk skal du ha for inforn Roger: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 17, 2008 får man kjøpt kontaktene til å koble i lysene på møller? og er det noen som har dele nr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 5, 2008 ingen som har/vet dele nr på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 5, 2008 Ja kontaktene har møller. Delenr skrev jeg i en annen tråd om emnet.. Har ikke tid til å søke den opp akkurat nå, da jeg er på farten til jobb.. Hvis du søker på "Passat 3B +S6" så finner du den nok. edit;: Ok da, så søkte jeg det opp alikevel: delenr på kontakt: 3D0 973 703 link: http://www.passatplus.de/umbauteile/audi-s6-tfl/index.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 9, 2008 tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...