#1 Skrevet Januar 16, 2008 Har vi noen rabatter der på deler og hvor mye i så fall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2008 trur vi har 5% kun på delan på normotor, om mainn vis fram medlemskorte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2008 Rabattene varierer fra produkt til produkt. Alt fra 0 til 15% normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2008 har jo betalt medlemskontigente før detta åre... men har jo ikkje fått nåkka nytt medlemskort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2008 da må du bestille det på nytt. Hvilken deler skal du ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2008 hvor bestiller jeg nytt medlemskort da? Skaulle ha Bunnpanne pakning, toppdekselpakning, tettering til veiva( den siden som er inn mot girkassen) og di festene som seteputen bake skal sitte fast i! noen svarte klipps. jobber du der da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2008 Man får ikke nytt medlemskort hvert år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2008 har skjønt det! men pratet med en på møller, han sa vi hadde 10% rabatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2008 Det er ikke det jeg har fått forklart. Spesialdeler får man null på. På ett kjøp for ca 1.5års tid siden hadde jeg 0, 10, 15 og 20% rabatt.. var en del smådeler osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 17, 2008 Noe rabatt på timene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 17, 2008 okei! for dette jeg spurte om var bremseskiver når jeg pratet med han! men kan sikkert stemme at det er forskjellige rabatter på diverse ting... på timer så må du vell ringe møller å spørre selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 17, 2008 Noe rabatt på timene ? her er det bare å åpne kjeften så får du langt mer rabatt enn du får gjennom klubb rabatten... jeg klarte å diskutere meg ned 1000 under det jeg skulle få det for som medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...