#1 Skrevet Januar 16, 2008 Ser at det har begynt å svette servolje fra de "skruene /pluggene" på servo pumpa på bilen. husker jeg skiftet disse på gamle 100 'en jeg hadde å lurer på om hvor mange jeg trenger (hvis de er å oppdrive ? ) før noen sier " det står i bently manualen " så fikk jeg min version endelig , men posten hadde klart på et eller annet vis å knust pakken , så jeg fikk en 8 delt cd plate . Da Cd-rom' en på pc en min ikke støtter et slikt format må jeg bestille på nytt igjen (det tok de 4 måneder å sende sist ) men men nok om det noen som kan gi meg et antall ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2008 trenger du bytte mer enn den det svetter fra? sjekka bentley manualen, men står ikke noe om hvor mange sånne "kryss skruer" det er. Byttet en på min her i sommer. Fortsatt like fin! vis du søker på forumet her, så finner du dele nr. til hele pakka skrue og pakning. Nytta vist lite og si at jeg skulle ha di delene når jeg ringte til møller. Di hadde ikke. Men oppga dele nr. så, oiii hadde jo, på lager tilomed! lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2008 er det samme som til rs2 er nr 026145541. skrue og pakkning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2008 Kosta 42 kroner sist jeg kjøpte skrue og pakning. Det hjelper ikke å bytte kun pakningen vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2008 ingen som har et bilde av en sånn kryss skrue ? virker som møller ikke finner den på delenr . hvertfall sendte de meg et bilde fra etka som jeg ikke finner denne skruen på , eller har noen en etka tegning der denne "kryss lokk/skrue " med pakningen finnes ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2008 fant et pent lite bilde kanskje møller gutta finner den nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2008 å fortsatt klarte de ikke å finne den noen som vet av andre plasser som har disse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2008 skruen med oring har delenr 026 145 541. er vel bare og gi det nr til fyren på møller så finner han det vel? eg bestilte vertfall bare denne delen og fikk det eg trengte.. var for 14dager siden ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2008 da fant de den til slutt vettu Takker og bukker for all hjelp toppers med så mange som kan så mye om alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 17, 2008 De har den på lager på Møller Bil på Gjøvik vet jeg... Det går noen av de i løpet av året så de lagerfører de sa han jeg handlet av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 17, 2008 Den står som reservedel på gammel 100 og 200, ikke under ny 100, S4 eller S6.. Fint, ikke sant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...