#1 Skrevet Januar 16, 2008 hvordan er det enklest å dele en s2 mellomaskling på midten ??jeg tenker på mutteren/spleinen som sitter inne i leddet på midten.den satt noe så inni holinga på en jeg kjøpte her forleden.fikk den av,men jeg måtte ta hammeren fatt(ble litt voldelig).er det mulig at den må varmes opp?? mvh Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2008 ingen som har kunnskap om dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2008 rart at ikke så mange har noen som helst kunnskap om dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2008 funnet ut av det.tråd kan stenges!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2008 du kan jo feks legge ut opplysninger om hvordan det gjøres..? om noen i senere tilfelle lurer på det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2008 funnet ut av det.tråd kan stenges!! Hvis du har funnet ut av det så er det kanskje ikke dumt å legge ut fremgangsmåten her, slik at om noen andre skulle lure så finner de det ved et kjapt søk på forumet?! Edit: Var litt for sent ute der gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...