#1 Skrevet Januar 17, 2008 Noen som vet hvor jeg kan skaffe TUV papirer på Ronal Turbo felger 7x15 til ener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2008 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2008 bruk kontaktskjemaet på hjemmesiden til Ronal Ronal.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2008 Nærmeste jeg fant på web.. 8x15 på golf 1 http://www.german-wheels.com/felgen/gutachten/15ml8.pdf Hjelper lite i dette tilfellet, men bør fint være mulig å finne til 7x15 et eller annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2008 Hjelper lite når det ikke er til den spesifikke felgen vel? Får prøve kontaktskjemaet som Frode foreslår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2008 Hjelper lite når det ikke er til den spesifikke felgen vel?Får prøve kontaktskjemaet som Frode foreslår. Trenger ikke være nøyaktig samme felg på TUV papirene.. så lenge bredde/høyde, ET er lik.. Men tror nok kontaktskjemaet vil funke ja PS! Legg det gjerne ut her, så kan flere bruke det senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2008 Ok. Skal sjekke ET på felgene mine før prøver det kontaktskjemaet. Burde kanskje vært en slik side her på forumet der mann la ut forskjellige TUV papirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2008 Ok.Skal sjekke ET på felgene mine før prøver det kontaktskjemaet. Burde kanskje vært en slik side her på forumet der mann la ut forskjellige TUV papirer. Bra forslag !! Tror mange hadde vært enige i å ha egen "TUV" mappe her på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2008 Er denne brukbar? http://www.bmf-gmbh.de/prorad/gutneu/ronal/lz1tlg/37632507-100-4-57-30-.pdf Har ikke egentlig peiling på golf, men det jeg fant ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2008 Er denne brukbar? http://www.bmf-gmbh.de/prorad/gutneu/ronal/lz1tlg/37632507-100-4-57-30-.pdf Har ikke egentlig peiling på golf, men det jeg fant ihvertfall. Tror denne kan brukes ja:) Takk for hjelpen. Skal få en kopi av TUV papirene til de Ronal Turbo felgene som er tilsalgs på forumet her. Så da skal jeg sammenligne de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 29, 2008 Så lenge innpress og størrelse er riktig, så tror jeg det er et fett hvilken papirer du kommer med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 29, 2008 Så lenge innpress og størrelse er riktig, så tror jeg det er et fett hvilken papirer du kommer med. Er ikke et fett, da du fortsatt må dokumentere at den felgen som sitter på faktisk tåler belastningen bilen gir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 30, 2008 Så lenge innpress og størrelse er riktig, så tror jeg det er et fett hvilken papirer du kommer med. Er ikke et fett, da du fortsatt må dokumentere at den felgen som sitter på faktisk tåler belastningen bilen gir. Syntes det hørtes litt for godt ut ja:) Bt klaget på noen papirer jeg hadde på et justerbart senkesett til Polo 6N for de hadde innskrevet chsnr som ikke stemte med bilen min da de hadde blitt brukt på en annen bil. Gikk bra da jeg fikk forklart at det var helt like biler ut i fra typebestemmelsene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 30, 2008 Wheelmachine.de har mye TÜV pairer på felger. Klikk på "TÜV gutachten" i menyen så er det bare å velge og vrake. Mener å huske at man måtte registrere seg før man fikk tilsendt PDF'en på mail .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 30, 2008 Wheelmachine.de har mye TÜV pairer på felger. Klikk på "TÜV gutachten" i menyen så er det bare å velge og vrake. Mener å huske at man måtte registrere seg før man fikk tilsendt PDF'en på mail .... Der var det papirer ja:) Koster det noe å registerere seg der? Kan ikke tysk så var ikke lett å skjønne det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 30, 2008 Der var det papirer ja:) Koster det noe å registerere seg der? Kan ikke tysk så var ikke lett å skjønne det:) Virker som det koster 12,50 euro pr. bevis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 30, 2008 Koster det noe å registerere seg der? Kan ikke tysk så var ikke lett å skjønne det:) Var gratis før, men nå ser det ut til at de tar €12.50 per paipir ja .... De sender "faktura" på epost som må forhåndsbetales før papirer blir sendt som PDF til din mailboks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 30, 2008 Sendte mail til BBS i dag vedr. dette da jeg trenger noen Tüv papirer derfra. Fikk følgene svar: The easiest way to get TÜV certificates is to go on our homepage http://www.bbs.com (German side!!!) --> Service (on the right) --> Gutachtenarchiv (on the left) --> Gutachten (in the middle) Afterwards you can download every TÜV certificate we made for this wheel type. With best regards, BBS International GmbH Her kan man velge både etter felgmodell og biltype! Fant de papirene jeg trengte på 5 sekunder! http://www.bbs.com/Gutachtenarchiv.31.0.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 30, 2008 Får nok prøve den kontaktsiden dems og se hva slags svar jeg får 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 9, 2008 Dreiv å rota litt inne på Ronal.de og fant ut at jeg skulle sjekke mere om felgene og tuv papirer. Ligger papirer der hvis mann velger felgen og "prøver" den på bilen. http://www.bmf-gmbh.de/prorad/gutneu/ronal/r10/38108507-100-4-57-28-.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...