#1 Skrevet Januar 17, 2008 noen som vet hvordan man demoneter mellomakslingen for å få skiftet mellomakslingslagret??? finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2008 da er vi to gitt: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=109967 jeg lurer om man må varme opp metallet rund spleinen.jeg måtte bruke noe fryktelig med slagkraft for å få den delt.jeg hadde en aksling liggende som jeg fikk 'øvd' meg på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2008 da er vi to gitt: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=109967 jeg lurer om man må varme opp metallet rund spleinen.jeg måtte bruke noe fryktelig med slagkraft for å få den delt.jeg hadde en aksling liggende som jeg fikk 'øvd' meg på... hmm. litt teit at man må bruke så mye makt for å få d av... har faktisk tenkt på å satt den mellom to trucker på jobb å dra men... kansje d virker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2008 Jaja.. da fikk jeg omsider delt mellomakslingen da... gikk græit det med en god dæsj med Pro-long og to trucker som dro hvær sin vei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2008 haha, du sku filmet det da ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2008 haha, du sku filmet det da ;P hehe.. ja har vel skulle ha jort d... var litt morsomt egentli tiltross for at vi holt på å kjøre ned både det ene og det andre inne på lagret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2008 en gang til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2008 en gang til Ja kansje d... men tror vi skal ta d utendørs neste gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...