#1 Skrevet Januar 17, 2008 Har slitt mye med fuktighet i kupeen i høst/vinter, og idag merket jeg at det var vått i baksetet på passasjersiden. Når jeg kjente etter var innsiden av dørkarmpakningen våt(på oppsiden). Pakningen satt godt på, og var ikke mer presset inn enn foran eller på andre siden bak. Hvor er det sansynlig at vannet kommer fra? Fra railsfestet? Fra taklukedrenering?(Hvor går denne egentlig?) Eller faktisk fra dørpakningen?(Selv om den utenifra ser ut for å være helt tett, kan ikke skjønne hvordan vannet kommer inn der..) Det er en 1997 modell A4 B5 Avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2008 Stak opp takluke dreneringa. To hull foran i luka. Ender opp ved hengslene i fordørene. Skal være to hull bake på taklukedreneringa også. Trur de ender opp bakom bakre støtfanger, men det siste er jeg ikke sikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2008 Hva bruker man til å stake opp med? Er de kanalene lett å finne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2008 Åpne takluke og lys med lommelykt i hjørnene så vil du se hull. Jeg brukte ei trekkfjær som elektrikerne bruker. Men de to hull bak fant jeg ikke, men det så i haynes boks at man kom til slangene hvis man tok vekk sidepanelene i bagasjerommet. Jeg gjorde det på min bil, men jeg hadde ikke slanger slik det var avbildet ï Haynes boka. Problemet forsvant imdlertid da jeg fikk staket opp foran. Pussig, akkurat samme problem, jeg hadde også vått bakside på passasjersiden og kliss vått på innsiden av dørkarmen. Tok jo flere måneder før den dørkarmen tørket opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2008 På an igjen. Jeg staket opp de fremre dreneringskanalene i vinter, men fant ikke de bak. Alt virket å være bra. Men nå lekker det vann inn i bilen igjen. Noen andre som vet hvordan man får staket opp dreneringsslangene i bakkant av takluken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...