#1 Skrevet Januar 17, 2008 som tittel, vet den er lakkert på bildet men finnes den i den forespurte størrelse? eventuelt tips til lignende felg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2008 Jeg hadde slik på en Golf 2 i 2005, så det fantes ihvertfall da.. Usikker på hvor du kan få kjøpt den i dag, selges ikke lenger der jeg handlet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2008 Lakkerte RS4 kopifelger, så burde vel ikke være så vanskelig å oppdrive? Kjenner såvidt han som har den Ventoen der nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2008 Lakkerte RS4 kopifelger, så burde vel ikke være så vanskelig å oppdrive? Kjenner såvidt han som har den Ventoen der nå. jeg har ikke funnet de, men det er mulig jeg bare har oversett de..noen tips til hvor de kanskje selges fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2008 Dessverre. Trålet så å si nettet rundt etter sånne felger til deg nå, men fant ingenting:o Så da må nok noen andre hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2008 Dessverre. Trålet så å si nettet rundt etter sånne felger til deg nå, men fant ingenting:o Så da må nok noen andre hjelpe deg. hjertelig takk ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...