#1 Skrevet Januar 17, 2008 er det noen som har no tips til hva jeg kan feste en m3 list(hardplast) på bagasjelokket med`???: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2008 Karroseriteip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2008 SIKA;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2008 SIKA;) Funker bra hvis du får klemt den godt fast hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2008 Holder vel at du allerede har en tråd om emnet: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=110060&highlight=m3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2008 Hva med "frontrute-lim" ? Vet ikke helt hva den riktige benevnelsen er, men det er i allefall en sort lim-/silikontype som jeg blant annet har festet takspoiler(!), øyelokk, speilkapper m.m på min passat 3BG med.. Funker gull, ingenting som har vist antydning til å løsne Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2008 Hva med "frontrute-lim" ?Vet ikke helt hva den riktige benevnelsen er, men det er i allefall en sort lim-/silikontype som jeg blant annet har festet takspoiler(!), øyelokk, speilkapper m.m på min passat 3BG med.. Funker gull, ingenting som har vist antydning til å løsne Lykke til! denne er sykt dyr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2008 Når jeg kjøpte (original) M3 lista så fikk jeg med en dobbelsidig teip. (denne hadde en rød plastbeskyttelse over limen og selve teipen var svart) og denne satt som F for å si det mildt. Var visstnok denne teipen som de brukte originalt. Så gå til en BMW forhandler og spør om de har den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2008 Her har du et bilde av denne teipen jeg snakka om.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-03-AUDI-A6-M3-STYLE-TRUNK-LIP-SPOILER-WING_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33638QQihZ016QQitemZ260204497150QQrdZ1QQsspagenameZWDVW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2008 dette er 3M sin dobbelsidig tape, den trenger du ikke kjøpe hos BMW vist du ikke vil bruke en formue... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 23, 2008 jeg fikk en hel tube med sicaflex av norsk bil del senter så jeg bruker det jeg legger ut bilder senere i kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...