#1 Skrevet Januar 18, 2008 Har noen programert om bilen til canadisk lysinstilling? Om noen har gjort det, blir det lys i blinklysene også? Mvh Tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2008 Her ser du en bil med Amerikansk instillinger, der lyser blinkersene. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=73693&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2008 Her ser du en bil med Amerikansk instillinger, der lyser blinkersene.http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=73693&page=2 Men det er ikke lov i norge att blinklysene lyser, derfor lurer jeg på om de lyser på canadisk lysinstilling?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2008 På din skal det ikke skje har jeg hørt. På min ble det lys i dem ( b7 med bixenon ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2008 Lyd?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2008 Tøft, jeg vil også ha kanadisk lyd i blinklysene mine: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2008 Hva snakker dere om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2008 noen med vag-com som kan hjelpe meg å fikse det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2008 noen med vag-com som kan hjelpe meg å fikse det? Ja, kan fikse det for deg. Men da må du ta en kjøretur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 18, 2008 Ja, kan fikse det for deg. Men da må du ta en kjøretur takk for det, men du er kanskje litt langt unna...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 18, 2008 takk for det, men du er kanskje litt langt unna...... Er 35-40 min kjøretur for deg... Er hos Møller Tønsberg i morgen på dagen, så da kan du evt. komme dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 18, 2008 Er 35-40 min kjøretur for deg... Er hos Møller Tønsberg i morgen på dagen, så da kan du evt. komme dit ok, skal vurdere det. sier fra om det blir aktuelt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 18, 2008 Jeg forsøkte det på min Mors '05 A4 (B6), men det ble ikke lys i blinklysene der. Fant også en annen instilling for bare parklysene, men den gjelder for B7: Styreenhed Tilpasning (kun 8EC/8ED) [09 - Elektronisk Centralelektrik] -> [10 - Tilpasning] -> -> Kanal 014 (Parkeringslys USA/Kanada) Afbrydelse af parkeringslys USA/Kanada. 0 = Parkeringslys ikke aktiv 1 = Parkeringslys aktiv Selvfølgelig fra http://dk.openodb.org 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 18, 2008 Jeg forsøkte det på min Mors '05 A4 (B6), men det ble ikke lys i blinklysene der. Fant også en annen instilling for bare parklysene, men den gjelder for B7: Styreenhed Tilpasning (kun 8EC/8ED) [09 - Elektronisk Centralelektrik] -> [10 - Tilpasning] -> -> Kanal 014 (Parkeringslys USA/Kanada) Afbrydelse af parkeringslys USA/Kanada. 0 = Parkeringslys ikke aktiv 1 = Parkeringslys aktiv Selvfølgelig fra http://dk.openodb.org Gjelder det for biler med bixenon også ? fikk beskjed om at de med bixenon ikke kunne få park og grøft som kjørelys ( canadisk ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 19, 2008 Da har jeg canadisk lysinstilling på min bil uten lys i blinklysene: rock : Stor takk til Thomas Lagesen for hjelpen:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 19, 2008 Gjelder det for biler med bixenon også ? fikk beskjed om at de med bixenon ikke kunne få park og grøft som kjørelys ( canadisk ) Canadisk funket på min mor's B6 med bixenon. Om det gjør det på B7 vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 19, 2008 Funker dette på eldre biler som eksempel 98`A6 4b ? Hvordan fungerer det da når du virkelig egentlig skal blinke til høyre ? bare blinker lampene og lyser etterpå da eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 19, 2008 Funker dette på eldre biler som eksempel 98`A6 4b ? Nei, på disse bilene er det ikke en sentral elektronikkhjerne som styrer alle lysene, så her må man mekke til ting på gamle måten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 19, 2008 passat 3bg a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 20, 2008 passat 3bg a? Prøv, du har jo vag-com!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 20, 2008 Da har jeg canadisk lysinstilling på min bil uten lys i blinklysene: rock : Stor takk til Thomas Lagesen for hjelpen:tilber: No problem;) Får vel teste dette på min egen bil etterhvert også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 20, 2008 passat 3bg a? Funker dårlig der og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 20, 2008 Hmm, funker dette på en 04 A3 8P? Canadisk er sånn at du kan bruke grøftelys og parklys som kjørelys sant? og blinklysene lyser ikke, de bare er som normalt? Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 20, 2008 hmmm....har lest litt på de sidene, men finner ikke den funksjonen til A3 8P. Hvis det går så er det sikkert langkoding, for det var det meste av funksjonene på [09] central electric. Mulig noen andre som kan svare 100% sikkert på om det går på bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 20, 2008 hmmm....har lest litt på de sidene, men finner ikke den funksjonen til A3 8P. Hvis det går så er det sikkert langkoding, for det var det meste av funksjonene på [09] central electric. Mulig noen andre som kan svare 100% sikkert på om det går på bilen din. Ja har også hørt at det er langkoding... hva nå enn det betyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...