#51 Skrevet Februar 6, 2008 Men nå lyser ikke parklyset ditt? Bare blinklys og grøftelys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 7, 2008 Men nå lyser ikke parklyset ditt? Bare blinklys og grøftelys? Parklys er vekk ja . Parklyset er nå en blinklyspære på 5w som lyser konstant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 7, 2008 Så når du kjører med nærlys, lyser det ikke i parklys/blinklys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 7, 2008 Så når du kjører med nærlys, lyser det ikke i parklys/blinklys? Når jeg har bryteren i bilen av lyser ingenting. Bilen er jo import. Vis jeg vrir den ett hakk får jeg parklys som nå da er gule 5w i blinkpære. Vrir jeg en gang til slår jeg på nærlys og parklys lyser fremdeles. Drar jeg bryteren ett hakk ut får jeg tåke. Eller missforsto jeg spørsmålet ditt Hans Petter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 7, 2008 Hva har du gjort med blinklyset, hvis du har montert en 5 watt parklyspære i steden for blinklyspæren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 7, 2008 Hva har du gjort med blinklyset, hvis du har montert en 5 watt parklyspære i steden for blinklyspæren? Har montert en pære som har 2 kretser inni seg. En krets på 5w og en på 21w. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 7, 2008 Men hva har du da gjort for å koble til pæren? Den originale pæreholderen har ikke de nødvendige polene for denne pæra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 7, 2008 Men hva har du da gjort for å koble til pæren? Den originale pæreholderen har ikke de nødvendige polene for denne pæra... Jobber med plast daglig. Så etter litt fresing og sveising er det utrolig hva som passer;) Men altså blinklys kretsen er som standard, en arm innvendig som legges på pæra sin plussside for 21w. Parklyset har det blitt loddet inn en kabel som er koblet videre inn på parklys kretsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 8, 2008 Når jeg har bryteren i bilen av lyser ingenting. Bilen er jo import. Vis jeg vrir den ett hakk får jeg parklys som nå da er gule 5w i blinkpære. Vrir jeg en gang til slår jeg på nærlys og parklys lyser fremdeles. Drar jeg bryteren ett hakk ut får jeg tåke. Eller missforsto jeg spørsmålet ditt Hans Petter ? Joda, tror vi ble enige nå. Da det ikke er lov til å kjøre med parklys og grøftelys på kvelden, var jeg nysgjerrig på om du kunne kjøre med 5w blink og nærlys. Det ønsker jeg meg nemlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 8, 2008 Joda, tror vi ble enige nå. Da det ikke er lov til å kjøre med parklys og grøftelys på kvelden, var jeg nysgjerrig på om du kunne kjøre med 5w blink og nærlys. Det ønsker jeg meg nemlig Det fungerer fint hos meg det.... Bare og vri til der slik at jeg har nærlys så lyser også 5w "parklysene" i blinkersene også sammen med nærlys og fjern om jeg slår på de.... jeg skal ta og ta litt bilder av de forskelige måtene jeg kan ha lysene innstilt på. Poster iløpet av dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 8, 2008 Flott da gitt. Vil gjerne se sammen med kjørelys. Import min og, men ikke lenger enn fra Sverige. Har automagisk kjørelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 8, 2008 Da viser bryteren hva den står på og resultatet av lys sees på samma bilde. ett bilde for hver innstilling. Bilde 1 Alt av. Bilde 2 Parklys på bilde 3 kjørelys på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 8, 2008 forsettelse Bilde 4 kjørelys og tåkelys bilde 5 Parklys og tåkelys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Februar 8, 2008 Har fundert på å gjøre det samme med min bil, syns USA-parklys ser stilig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Februar 9, 2008 Har fundert på å gjøre det samme med min bil, syns USA-parklys ser stilig ut. Ble selv veldig fornøyd med dette. Skal få tatt litt bedre bilder slik at man ser egentlig hvor "lite" de 5w pærene lyser. For nå ser det ut som at de lyser noe veldig. Syntes det ble veldig artig med disse parklysa og xenon tåke. Du får poste bilder når dette er på plass Per Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Februar 9, 2008 Funker dette på en 2000 facelift a4 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 23, 2008 Har nå kodet om til Canadisk lysinstilling! med VAG-COM men dette funker ikke på min A4 B6, er det fordi jeg ikke har Highline lysstyring eller har jeg ikke gjort det riktig i VAG-COM ? Jeg gikk inn på kanal 09 Cent. Elect og valgte Canadisk lysinstilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet November 23, 2008 Har nå kodet om til Canadisk lysinstilling! med VAG-COM men dette funker ikke på min A4 B6, er det fordi jeg ikke har Highline lysstyring eller har jeg ikke gjort det riktig i VAG-COM ?Jeg gikk inn på kanal 09 Cent. Elect og valgte Canadisk lysinstilling Har du xenon eller halogen lamper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet November 23, 2008 Har nå kodet om til Canadisk lysinstilling! med VAG-COM men dette funker ikke på min A4 B6, er det fordi jeg ikke har Highline lysstyring eller har jeg ikke gjort det riktig i VAG-COM ?Jeg gikk inn på kanal 09 Cent. Elect og valgte Canadisk lysinstilling Ja,jeg gjorde dette her en dag.Har nå grøftelys og park frem til det blir mørkt ute,bryteren står da på 0. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet November 23, 2008 Har du xenon eller halogen lamper? Jeg har halogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet November 23, 2008 Jeg har halogen. Da skulle det gå, når jeg fikk fikset det på gamle bilen min, så måtte motoren gå mens lyset ble stilt om til Canadisk lys..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet November 24, 2008 Da skulle det gå, når jeg fikk fikset det på gamle bilen min, så måtte motoren gå mens lyset ble stilt om til Canadisk lys..... Mulig jeg har gjort noe feil i VAG-COM kan du forklare fremgangsmåten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 20, 2009 Jeg har kodet om til Canadiske kjørelys på bilen min:) ganske kult egentli;) Men ser det er mange som lurer på hvordan dette gjørest...og hvilke biler det går på... Jeg vet hverfall at det går an på a4 b6 01-02 med komforstyreenhet J519 Har den vert byttet på bilen så kan du ikke kode om lenger... For dette var noe dem hadde kun i begynelsen da j519 kom...Å i år 2002 sluttet dem med denne funksjonen.. Skal se i morgen om jeg kan finne fram instruksene på hvordan man gjorde dette;) Skal også få slenge ut bilder med lysene på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 20, 2009 Noen som vet hvor mange prosent blinklysa lyser på canadisk lysinnstilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 20, 2009 Jeg har kodet om til Canadiske kjørelys på bilen min:)ganske kult egentli;) Men ser det er mange som lurer på hvordan dette gjørest...og hvilke biler det går på... Jeg vet hverfall at det går an på a4 b6 01-02 med komforstyreenhet J519 Har den vert byttet på bilen så kan du ikke kode om lenger... For dette var noe dem hadde kun i begynelsen da j519 kom...Å i år 2002 sluttet dem med denne funksjonen.. Skal se i morgen om jeg kan finne fram instruksene på hvordan man gjorde dette;) Skal også få slenge ut bilder med lysene på På min 05mod får jeg kun park + grøftelys til og lyse ved Canadisk setting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...