#1 Skrevet Januar 18, 2008 jeg lurer på om det er nødvendig å kjøpe senkesett med dempere, el kan man likså godt bae kjøpe fjærer? har ingen peiling på området, setter stor pris på svar: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2008 bump!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2008 Det beste er og kjøpe et komplett sett, Da er jo som regel demperne tilpasset mere kjørehøyden som blir av fjærene, Kan fort bli litt stumpete og ikke noe bra kjøreegenskaper med bare fjærer. Ihvertfall det jeg har intrykk av. Men Justerbart er vell det man burde kjøpe, da har du noen som endres og fikses ettersom hvordan kjøregeneskaper/stuuk du vill ha på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2008 spørs litt på hvor lav du vil ha bilen også. er demperene så de snart bør byttes så kjøp komplett uansett. men er dem nokså bra og du f.eks vil ha tilnærmet orginalt sportsunderstell (30mm) så har det ikke så mye å si tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2008 Kjøp coilovers... Hadde KONI coilovers på min, høyde og stivhets regulerbart. Funker meget bra!! Rustfritt og er ikke så alt for dyrt heller. Kit`et var over 5 år gammelt på min, og det var bare spyle med høyttrykk så ble de like blanke og pene igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...