Anbefalte innlegg

Hei sann!

 

Jeg har en Golf IV 3 dørs som jeg tenkte jeg skulle sote rutene på..

noen som vet om noen bra firmaer?

 

send gjerne med noen linker også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann!

 

Jeg har en Golf IV 3 dørs som jeg tenkte jeg skulle sote rutene på..

noen som vet om noen bra firmaer?

 

send gjerne med noen linker også :)

 

Hei, Gjorde dette på min bil hos scandinavan solfilm, de har masse lokaler og gjør en kjempe jobb.

 

Samtidig vet jeg at Car Care Center i Moss også gjør dette, og der har vi som medlemmer 15%

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk skal du ha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Gjorde dette på min bil hos scandinavan solfilm, de har masse lokaler og gjør en kjempe jobb.

 

Samtidig vet jeg at Car Care Center i Moss også gjør dette, og der har vi som medlemmer 15%

 

:)

 

 

 

Hvor mye kostet dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen gode i trondheim??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kun sie god for Simon Hogstad Bilglas på Kongsberg. Strøken jobb, 5 års garanti på filmen (3M) og supergod service. Prisen for f. eks. 3 dørs A3 / G IV etc. ca 5500,-.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Graneggen Solfilm er det et firma som heter i Trondheim. Jeg vurderte de, men ble til slutt til at jeg gjorde det selv. Om du får tak i skikkelig solfilm, er ikke det noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen gode i trondheim??

 

Har selv vert til graneggen med 2 bilen, kjempefornøyd! ganske rimelig også!

 

Tore Graneggen: 99 64 20 58

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen gode i trondheim??

 

dekor cut(tr.heim) ekko pluss(orkdal,40 min sør for tr.heim) meg etter hvert;) er på kursing enda men:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I oslo området vil jeg anbefalle eclipse hvertfall. Sotinga de gjorde på audien jeg hadde var meget pen, selv om jeg hadde bilen 4 år etter sotinga var utført! så det varer!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på et godt tilbud fra deg, Jeanette, den dagen purken stopper meg og jeg må rive av :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kun sie god for Simon Hogstad Bilglas på Kongsberg. Strøken jobb, 5 års garanti på filmen (3M) og supergod service. Prisen for f. eks. 3 dørs A3 / G IV etc. ca 5500,-.

 

Vil bare understreke dette. Jeg har brukt de flere ganger. Jørgen er meget flink og hyggelig, samtidig som han er fleksibel på arbeidstida. : ja : Kommer alltid til å få gjort rutene mine der. At ikke prisen er så værst, gjør jo heller ikke noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Pit Stop bilpleie på Rud på bilen til dama. Var veldig fornøyd med jobben de gjorde!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare understreke dette. Jeg har brukt de flere ganger. Jørgen er meget flink og hyggelig, samtidig som han er fleksibel på arbeidstida. : ja : Kommer alltid til å få gjort rutene mine der. At ikke prisen er så værst, gjør jo heller ikke noe.

 

Ja Jørgen er en hyggelig kar og veldig nøye. Har jo rykte for å være byens beste og. Nei prisen var hyggelig den ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.