Alarm problem: Enforcer 300. Haster

Anbefalte innlegg

Når jeg kjøpte quattroen stod det en Enforcer 300 alarm i. Denne har funket, helt til for en uke siden ca.

Når jeg vrir om tenningen, er det ingen reaksjon, trodde først at starteren nå hadde streika helt, siden den hadde vært dårlig tidligere.

Byttet starteren med en ny, men problemet forsvinner ikke. Har feilsøkt endel, og jeg er 99% sikker på at feilen ligger i alarmen.

En eller annen plass mister jeg styrestrømmen fra tenningslåsen til starteren.

Noen som har erfaring med disse alarmene? Noen som vet hvordan jeg kan koble den ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg kjøpte quattroen stod det en Enforcer 300 alarm i. Denne har funket, helt til for en uke siden ca.

Når jeg vrir om tenningen, er det ingen reaksjon, trodde først at starteren nå hadde streika helt, siden den hadde vært dårlig tidligere.

Byttet starteren med en ny, men problemet forsvinner ikke. Har feilsøkt endel, og jeg er 99% sikker på at feilen ligger i alarmen.

En eller annen plass mister jeg styrestrømmen fra tenningslåsen til starteren.

Noen som har erfaring med disse alarmene? Noen som vet hvordan jeg kan koble den ut?

Du må finne sentralenheten til alarmen, tipper kabel som går til starter fra tenningslås går via sentralenheten til alarm, ohm ut/sjekk farge på kabel som går til tenningslås fra alarm og det samme med den som går til starter, og koble de to sammen. Tror sløyfa ut fra alarmen som går til starter og tenningslås er to hvite ender,

http://www.autoelectric.ru/autoalarm/enforcer/300cl/300cl-m.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve det i morgen.

Andre som har vært borti lignende problem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. ja hadde noe ligneende på passaten min(35i 1994 1,9 tdi) der ville bare bilen gå av og till. fant ut at dette var styre strømmen til magnet ventilen på pumpa som kødda seg. la opp ny ledning! da starta bilen menn gikk bare i 5 sec. Da fant hann på Turbo og avgass i Øystese ut at det minna om start sperre. Menn i koblings skjema for bilen viste de seg at det ikkje var de på bilen min. menn da han fulgte ledningen fra tenningslås og nedover bytta denn fare to plasser før denn komm til styre enheten. bytta denn boksen denn bytta farge ved og bilen funka dønn. bilen stod hos hann en uke. komm på 6500 med arbeid og deler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelp. To hvite ender sammen koblet = start.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.