#1 Skrevet Januar 18, 2008 nån som veit kæm som ei en rå lilla caddy her i byen?? va ute på handling så fikk æ øye på dein, sto caddy me store bokstava i bakvindue.. om nån som har bilda, så sleng ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2008 Lå en slik lilla en med RS-fanger ute på autodb for en stund siden,var visst g60 motor i å greier...:)Fant ikke annonsen igjen nå though. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2008 Går den i tromsø nu? så den på autodb ja:P rundt 220 HK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2008 Er vel gjerne ikke Tromsø bil så vidt jeg vet.. Tror den går på Senja... Litt usikker.. Rettelse, går på Finnsnes:) Litt info finner du HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2008 Sett den på Sommertreff Vol I og Vol II i vår/høst! Kunne spart sæ for den catkillern og nettingen. Ellers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2008 E lærlingen på cat i tromsø som eie dn, e ifra finnsnes...har åsså en senka, fullsota, rød 190E mæ store fælga..... Vi va i fauske å henta dn lillejulaftn, artig bil...1,8 8v G60 Turbo...217hk og 900kg... D e grunn te at eg har kasta ut g-laddarn i min og ska ha ATP Turbo kit på min G60: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2008 Har sett den stå parkert i hamna ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 19, 2008 ja, dein jikk værtfall godt i tunelln 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 19, 2008 går en slik i harstad og, bare uten slik motor tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 19, 2008 Har kjørt denna biln, går godt..men plages mæ å få fæste: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...