#1 Skrevet Januar 18, 2008 Har fått noe feil med lyktespylerene på S4`n min, det vil si at de fungerer ikke i det hele tatt lengre.. Når jeg prøver og spyle lyktene høres en pumpe som starter, men ingenting skjer og den kutter. Lurer da på om det er egen pumpe til disse? Leste meg til at spylerne løftes av trykket fra pumpen iallefal.. Og ja, jeg vet at lysene må være påslått Noen som har tips? MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2008 er det lekasje? eller tette dyser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2008 er det lekasje? eller tette dyser? Det er ingen lekkasje såvidt jeg kan se.. Men det er jo ikke godt å få titta godt der inne heller akkurat.... Selv om dysene er tette vil jeg tro at spylerne skal løfte seg? Passer dårlig å få dette nå i disse vegsalt-tidene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2008 Stusset på dette jeg også når jeg kjøpte A4'en.. For det første må spylertanken være FULL, for uttaket for lyktespylerne er lenger oppe på tanken enn til vinduet.. Fordi når du har lite veske igjen på tanken så prioriterer den vinduet i stedet for lyktene. For det andre så hadde selve slangen fra tanken til spyleren hoppet av med meg.. Det skal være en slangs kobling/skjøt på den slangen rett forran tanken som LETT kan løse seg fra hverandre.. Prøv dette, kansje det er løsningen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...