#1 Skrevet Januar 19, 2008 Hadde den ilusjon at NG og AAR er like motorer, kjøpte en brukt fordeler fra en NG men denne har en vakumklokke på fordeleren som jeg ikke har. Stemmer dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2008 Hadde den ilusjon at NG og AAR er like motorer, kjøpte en brukt fordeler fra en NG men denne har en vakumklokke på fordeleren som jeg ikke har. Stemmer dette da? NG/AAR har ikke vakumklokke siden den har KE III jetronic,og det er den som justerer tenninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2008 var det jeg tenkte ja, hva er den da fra? er til 5 syl med snodig rotor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2008 Jeg vil tippe at du da har en fordeler fra KU eller HX som er 2.2 10v sugemotor. Mener jeg bestilte en rotor til NF-en en gang og fikk en rar ting som lignet litt på en @ fra toppen (i alle fall så den ikke ut som en vanlig rotor) og da var det vel en KU jeg hadde fått rotor til (som bruker samme rotor som HX). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2008 jupp er en sånn rotor ja med ei fjær på tvers på toppen, snodige saker: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2008 Den typen rotor fungerer som turtallsperre.Når turtallet øker blir den tappen som fjøra er festet i presset utover,og tilslutt mister den kontakt med senteret i rotoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2008 når kom første ng da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2008 Den kom i august 1986, da i Audi Coupe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...