Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på om d er noen som kan fortelle meg om det er naturlig at det olje i slangen fra turbo og inn til ic og videre til innsug. Merket det da det gikk hull i det mellomstykket fra plastslangen til innsug.

Måtte fylle 1ltr ojle da jeg oppdaget det samt at den tikker svært mye..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Lurer på om d er noen som kan fortelle meg om det er naturlig at det olje i slangen fra turbo og inn til ic og videre til innsug. Merket det da det gikk hull i det mellomstykket fra plastslangen til innsug.

Måtte fylle 1ltr ojle da jeg oppdaget det samt at den tikker svært mye..

Tyder desverre på at turboen din begynner å bli svært dårlig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, kommer ann på hvor mye olje det var i slangene, men det er normalt at det blir noe olje her. Ikke nok til å lage en stor dam ( at det renner masse ut av de ) på gulvet, men at det drypper vil du nok normalt få ved demontering av slangene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk. Men det var ikke så mye olje i slangen, men da d gikk hull på den å kjørte med det i et par,tre uker så miset jeg en god del olje.. ca 1ltr..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.