#1 Skrevet Januar 19, 2008 Hei. Lurer på om d er noen som kan fortelle meg om det er naturlig at det olje i slangen fra turbo og inn til ic og videre til innsug. Merket det da det gikk hull i det mellomstykket fra plastslangen til innsug. Måtte fylle 1ltr ojle da jeg oppdaget det samt at den tikker svært mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2008 Hei. Lurer på om d er noen som kan fortelle meg om det er naturlig at det olje i slangen fra turbo og inn til ic og videre til innsug. Merket det da det gikk hull i det mellomstykket fra plastslangen til innsug.Måtte fylle 1ltr ojle da jeg oppdaget det samt at den tikker svært mye.. Tyder desverre på at turboen din begynner å bli svært dårlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2008 Tja, kommer ann på hvor mye olje det var i slangene, men det er normalt at det blir noe olje her. Ikke nok til å lage en stor dam ( at det renner masse ut av de ) på gulvet, men at det drypper vil du nok normalt få ved demontering av slangene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2008 Ok, takk. Men det var ikke så mye olje i slangen, men da d gikk hull på den å kjørte med det i et par,tre uker så miset jeg en god del olje.. ca 1ltr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...