#1 Skrevet September 17, 2004 Fikk dessverre ikke kjøpt det kitet som jeg hadde på hånda på nordicaudi.com pga ville ikke sende det. Derfor lurer jeg på hvilke andre turbo'er som er bolt on på en 3b motor '89 mod? Hva mer en K24 og K26? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2004 Jeg har en k26 du kan kjøpe, men den må overhales først.. -Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2004 Opprinnelig postet av Kjell Bøe Jeg har en k26 du kan kjøpe, men den må overhales først.. -Kjell Takk for tilbudet! Har en K24 nå (står i motor) som jeg skal overhale litt senere etter å ha skiftet diverse ink turbo. K26 er uansett uaktuelt da en K24/26 evt K27 passer bedre. Problemet er om dette er bolt on eller ikke.. Skal kjøpe overhalingssett/evt la disse gjøre jobben: http://www.turbo.no/index2.htm Greit å ha min K24 i reserve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2004 Finnes en HAUG med turboer som er bolt-on på org. eksosmanifoil på 2,2 20vt. Enten med RS2 manifoil eller 3B/ABY/AAN......KRB kan levere turboer i bøtte og spann. Men da må du ha chip og dyser som står i stil til turboen. Enkleste er vel å ringe Jonus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...