#1 Skrevet Januar 19, 2008 Hvor får en kjøpt ringer til Rial Daytona,,? Helst i norge.., btw 8,5 x 19.. en felg noe skadet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2008 pheite hjul beklager OT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2008 Hvor mye skadet er den da? Er det klarlakk på ringene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2008 Hvor mye skadet er den da? Er det klarlakk på ringene? Kunne reparet de selv,,men det er klarlakk ja,, siden de andre tre er fine så hadde det vært kremen med 1 ny Du ser den skaden nederst på den smale felgen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2008 Siden ingen importerer disse til Norge ville jeg sjekket Ebay... det hender det ligger ytterringer tilsalgs der. Er felgene lakkert? De ser mye lysere ut enn mine... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2008 Siden ingen importerer disse til Norge ville jeg sjekket Ebay... det hender det ligger ytterringer tilsalgs der. Er felgene lakkert? De ser mye lysere ut enn mine... Daytona hjula kom med litt mørkere senter i fjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2008 Hvor får en kjøpt ringer til Rial Daytona,,? Helst i norge.., btw 8,5 x 19.. en felg noe skadet.. Gratulerer med sykt fete felger. Jon Gravir (jons dekk og felg) skaffet ett sett til meg for noen år siden, hør med han. Ellers så solgte vel også Sharif ett sett til en annen i klubben ,så kanskje han (sharif) kan skaffe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2008 super dekk forhandler daytona race, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2008 Jaha? Står ingenting om det på nettsidene dems iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...