#1 Skrevet Januar 19, 2008 jeg har en passat G60 Syncro girkasse som er montert i en golf syncro. har bytta til vaier overføring og sliter med å feste den ene vaieren. den ene kobles rett på plass med et klips men den andre mangler noen deler. her er det jeg har av bolter. kjøpt på merkeverksted. ser slik ut nå noen som vet hva jeg mangler? evnt noen som har bilder av hvordan det skal se ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2008 Det skal være en plastbit inni den stål delen der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2008 fant ikke den i etka ser du. noen som vet delenummer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2008 fant den. har liggi i verktøykassen i et år uten at jeg viste hva det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...