#1 Skrevet Januar 19, 2008 Hei,... Lurer på om noen vet hva det koster og om det er greit å få tak i ytter-ringer til mine Oz Opera? Får man dette fra OZ, evt Jon Gravir? Vært greit å fått nye så jeg ikke polerer til armen faller av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2008 hør med pål fivelstad, han hadde vel noe gående hvor han skaffet nye ytterringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2008 Hei,...Lurer på om noen vet hva det koster og om det er greit å få tak i ytter-ringer til mine Oz Opera? Får man dette fra OZ, evt Jon Gravir? Vært greit å fått nye så jeg ikke polerer til armen faller av. du kan jo høre med han her f.eks. : http://www.gundersen-sportscar.com/index.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2008 takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2008 Har lurt litt på dette selv, sjekket hos dekkmann i kristiansand, de skulle ha ca 900 eks mva pr ring (10x19 9cm ring) + jobb, mener jobben kom på nærmere 3000 for 4 felger. syns det var litt dyrt, men det tar kansje litt tid å skru Har du fått svar fra Gundersen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2008 er ikke kommet så langt at jeg har fått ringt. er vel et halvt år til de skal på uansett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2008 er ikke kommet så langt at jeg har fått ringt. er vel et halvt år til de skal på uansett...Dæven,blir det så tidlig vår i år da ?? Neida fra spøk til alvor. http://www.felgen-garage.de har masse ringer til OZ De skriver også mail på engelsk claus@felgen-garage.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...