#1 Skrevet Januar 19, 2008 Vasket bilen istad, og etterpå ville den ikke starte.. Var helt dau, og når jeg vred om nøkkelen kom det bare noen klikk-klikk lyder og all strøm ble borte.. Starter med startkabler, men når jeg stopper den blir det like dødt igjen.. Har sjekka batteriet, og prøvd ett annet batteri, men nei... Kan det være dynamoen? I min teori vil jeg jo mene at bilen skal starte likevel hvis batteriet er OK? Noen som skjønner noe av dette? Gjelder min Golf VR6.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2008 Garantert dårlig kontakt på den ene batteripolen. Har vært borti dette flere ganger, det kommer et klikk også forsvinner ALT strøm en stund, for så å komme tilbake? Ta av batteripolene og puss, tørk og vask dem litt så får du nok gang på det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2008 Garantert dårlig kontakt på den ene batteripolen. Har vært borti dette flere ganger, det kommer et klikk også forsvinner ALT strøm en stund, for så å komme tilbake? Ta av batteripolene og puss, tørk og vask dem litt så får du nok gang på det... Aha! Tenkte jeg ikke på, skal prøve dette imorgen. Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2008 Hehe er nok det der ja..! akkurat samme på min passat.skiftet plusspolen jeg da.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...