#1 Skrevet Januar 19, 2008 Hvordan vil 8" bred felg passe på en Audi 80 B4 Sedan med 40x40 senk? (Har bestemt meg for å senke kun 40mm siden jeg ikke vil å subbe over alt:o ) Tenkte på kombinasjonen 8"x17 med 215/45-17 evnt 225/45-17. (Felgene vil ganske sikkert bli TSW Kyalami) Tips/erfaringer/bilder? Edit: Skal ha disse felgene på EU-godkjenninga tenker jeg, så felgene må ikke stikke ut av hjulbuene, skjer dette med 8"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2008 Denna er med 9x17 da.. 40-40 senk der å, så 8x17 funker helt okey vil jeg tru http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=84216 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2008 Klem på, masse plass i hjulbuene på B4. Må opp på 18" før du får nevneverdige plassproblemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2008 Klem på, masse plass i hjulbuene på B4. Må opp på 18" før du får nevneverdige plassproblemer. Når er jo 225/45 17 nesten eksakt likt hjul som 225/40 18 da, så problemene kommer pga felg/dekkbredde og ikke felgstørrelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2008 Klem på, masse plass i hjulbuene på B4. Må opp på 18" før du får nevneverdige plassproblemer. Så jeg trenger ikke å bekymre meg for subbing eller at hjulene stikker utenfor hulbuene med 40x40 senk? Ingen som har flere bilder av noen B4er med 8" felg så jeg kan se hvordan det blir med tanke på hjulbuen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2008 har 8x18 på min,ikke noe problem i det hele tatt med 40 senk. så kan aldri tro det er noe problem,bare passe på å få riktig inpress. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2008 Hva er innpresset på felgene da? Er det rundt 35 blir det god plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2008 Jeg hadde ca 40/40 senk og 17 x 8,5 ET 35 på min typ 89 (3B) Coupè for noen år tilbake, det funket fint det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2008 jeg har kjøpt meg 8,5x 17 og som blir et 37 med adaptere,skal ha 215/45 17 dekk. Jeg sitter her å er bekymret for det motsatte av det du er.. at ikke felgene skal fylle helt ut:) Vet ikke hvor mye min er senket men tror det er mer enn 40/40.. gule koni som står på og med hjula jeg har nå så går dekka litt oppunder hjulbuen fremme.. det er samme rulleomkrets som med 17 jeg skal ha på. har ikke fått prøvd felgene enda (har ikke kjøpt dekk enda) så blir spennede å se:) Ser at han oppi tråden her har 9x17 et 35 og i tilleg har spacet ut 5 mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 24, 2008 8,5x17 som blir et37 med adaptere? Kan ihvertfall ikke være mye til kant på de felgene. Men kommer de ikke nok ut så er det vel bare å space videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2008 er helt ok kant på de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 26, 2008 Noen som vet hvordan 40mm senk og 18",225/40 vil bli? Snakket med en kar, han sa at hvis jeg senker med bare fjærer og orginale dempere vil bilen bli veldig lei å kjøre siden jeg har litt brede dekk, noen som vet om dette går fint eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 26, 2008 Noen som vet hvordan 40mm senk og 18",225/40 vil bli?Snakket med en kar, han sa at hvis jeg senker med bare fjærer og orginale dempere vil bilen bli veldig lei å kjøre siden jeg har litt brede dekk, noen som vet om dette går fint eller ikke? Kommer ann på innpresset på felgene.. Kjørt selv 8x18 et 25 med den dekk dimensjonen på bil med coilovers og bra senk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...