Anbefalte innlegg

Har en A6 2,4. tiptronic som jeg har skiftet motor på. Har klart å bøye den startertannkransen som konverteren sitter på.

Hva heter denne? Og skal den monteres på en spessiell måte / prossedyre ? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bøyd tannkransen, eller de tynne blekkene som går ut fra senter på veiva slik at det blir frem/bak kast i tannkransen ? Hvis det siste så vel jo dette rette seg når du skrur krans fast i converter ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bøyd tannkransen, eller de tynne blekkene som går ut fra senter på veiva slik at det blir frem/bak kast i tannkransen ? Hvis det siste så vel jo dette rette seg når du skrur krans fast i converter ?

Det gjorde den ikke: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heter vel medbringer såvidt jeg veit. Skal skrus til med moment og boltene som holder den til veiva skal skiftes ut ved demont. montering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en A6 2,4. tiptronic som jeg har skiftet motor på. Har klart å bøye den startertannkransen som konverteren sitter på.

Hva heter denne? Og skal den monteres på en spessiell måte / prossedyre ? :confused:

INGEN FLERE?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virklig ingen som har noe erfaring med dette? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva lurer du egentlig på?? Skreiv over her at den skal skrus fast med moment til veiva og mutterene/skruene som fester konverter i medbringeren skal også skrus med moment.

Da girkassa skal tres på plass må man passe på at medbringer og konverter treffer hverandres skruer/gjengeparti. Skru til skruene gjør du gjennom hullet til starteren. En og en bolt ( motoren dreies for å komme til boltene gjennom starterhullet ).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva lurer du egentlig på?? Skreiv over her at den skal skrus fast med moment til veiva og mutterene/skruene som fester konverter i medbringeren skal også skrus med moment.

Da girkassa skal tres på plass må man passe på at medbringer og konverter treffer hverandres skruer/gjengeparti. Skru til skruene gjør du gjennom hullet til starteren. En og en bolt ( motoren dreies for å komme til boltene gjennom starterhullet ).

Det hjalp, takk

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! Bare hyggelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.