#1 Skrevet Januar 19, 2008 Har en A6 2,4. tiptronic som jeg har skiftet motor på. Har klart å bøye den startertannkransen som konverteren sitter på. Hva heter denne? Og skal den monteres på en spessiell måte / prossedyre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2008 Bøyd tannkransen, eller de tynne blekkene som går ut fra senter på veiva slik at det blir frem/bak kast i tannkransen ? Hvis det siste så vel jo dette rette seg når du skrur krans fast i converter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2008 Bøyd tannkransen, eller de tynne blekkene som går ut fra senter på veiva slik at det blir frem/bak kast i tannkransen ? Hvis det siste så vel jo dette rette seg når du skrur krans fast i converter ? Det gjorde den ikke: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2008 Heter vel medbringer såvidt jeg veit. Skal skrus til med moment og boltene som holder den til veiva skal skiftes ut ved demont. montering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2008 Har en A6 2,4. tiptronic som jeg har skiftet motor på. Har klart å bøye den startertannkransen som konverteren sitter på. Hva heter denne? Og skal den monteres på en spessiell måte / prossedyre ? INGEN FLERE? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2008 Har en A6 2,4. tiptronic som jeg har skiftet motor på. Har klart å bøye den startertannkransen som konverteren sitter på. Hva heter denne? Og skal den monteres på en spessiell måte / prossedyre ? Er det virklig ingen som har noe erfaring med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2008 Hva lurer du egentlig på?? Skreiv over her at den skal skrus fast med moment til veiva og mutterene/skruene som fester konverter i medbringeren skal også skrus med moment. Da girkassa skal tres på plass må man passe på at medbringer og konverter treffer hverandres skruer/gjengeparti. Skru til skruene gjør du gjennom hullet til starteren. En og en bolt ( motoren dreies for å komme til boltene gjennom starterhullet ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2008 Hva lurer du egentlig på?? Skreiv over her at den skal skrus fast med moment til veiva og mutterene/skruene som fester konverter i medbringeren skal også skrus med moment. Da girkassa skal tres på plass må man passe på at medbringer og konverter treffer hverandres skruer/gjengeparti. Skru til skruene gjør du gjennom hullet til starteren. En og en bolt ( motoren dreies for å komme til boltene gjennom starterhullet ). Det hjalp, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 26, 2008 Supert! Bare hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...