#26 Skrevet Februar 25, 2011 Denne bilen står nå hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 25, 2011 Du må ordne deg en prosjekttråd med litt bilder av grombilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 7, 2011 denne bilen så jeg på statoil gjøvik idag, f¤#n for en grom bil! gikk godt så jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 7, 2011 Her er et par videoer av den dahlbäck hadde. Dette er vel bare en "vanlig" s2 med trim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 7, 2011 Denne såg eg på Gjøvik i dag. Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 8, 2011 Jeg satt på med den:nana: Fikk kjørt en feildiagnose og slettet noen gamle feilkoder. Går som et skudd. Og for en turbolyd uten dump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 8, 2011 Jeg satt på med den:nana:Fikk kjørt en feildiagnose og slettet noen gamle feilkoder. Går som et skudd. Og for en turbolyd uten dump.. Da må det jo komme en video MED lyd da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 8, 2011 Da må det jo komme en video MED lyd da Har vel noen snutter, men jeg vil ikke ta ansvaret for å legge ut slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...