#1 Skrevet September 17, 2004 Noen som har erfaring med senkesett til Golf 2, av merket FK? Ser dem har 60/40 sett til ca 3k på VW Car Consult. Broderen som ville ha. HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2004 FK sinne produkter har jeg kun hørt positive om, så jeg ville nok tru dette er et bra produkt, fra en seriøse forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2004 Jeg venter på 70/50mm fjærer til 80`ien.. Så jeg er spent jeg og.. Har bare hørt positivt jeg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Wilthil Jeg venter på 70/50mm fjærer til 80`ien.. Så jeg er spent jeg og.. Har bare hørt positivt jeg og.. 70/50mm ? Hvem som selger det? Blir bra lav da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2004 Bestilt hos Vw Car Consult... Bør bli lav ja...!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...