Anbefalte innlegg

da kan han takke seg selv for at han mistet den jobben, makan til jugepave!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst til å tipse anonymt her? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det allerede er ca. 1000 folk som har gjort det allerede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det ja..Snakker om å drite seg ut:) hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han livna litt til når jeg tråkka på gassen... hehe... kan jeg tenke meg det gikk unna :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen for en nisse.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha ikke alle som vet sitt eget beste. smart type : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke sånne bare finne på noe annet? klarer da såvidt å spinne med den late volvoen sin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åå nei å nei, mester skap i å drite seg ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike videoer gjør meg glad!

Det beviser bare at man kan holde et rimelig lavt intellektuelt nivå, og fortsatt slippe å bli stemplet som den dummeste:P

 

Flaut for han, dumt for pressen som kaster bort tiden på å høre om sytinga hans. Men går det ann å forvente seg noe mer av slike? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅÅh det er flaut ¨å se..har ikke mye å gjøre på de der...??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

arbeids giveren til jobben han skule få. kan jo være glad. så ut som en bra bilmekaniker det der, når man ser på den siste filmen.: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bønner?

mat_bonner2.jpg

 

Eller bønder?

bonde.jpg

 

Men ja, ikke den dypeste skjea i skuffen han der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke om jeg er mest oppgitt over tomsingen eller bilen jeg!? kan jo si at han kler bilen å bilen kler han, der var det nok kjærlighet ved første blikk!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.. Han ligger vel litt tynt an, men jeg tror faktisk en luring i senka 240 blir lagt litt 'mer merke til' enn en strøken R32 som gjør samme krumspring!

Men når noen her blir fratatt førerkortet for å ha ligget brei i en tom rundkjøring (frivillig eller ei) er det 'surt' 'leit' og 'urettferdig'? ;)

Trodde vi som liker å kjøre bil burde holde sammen så politiet kan konsentrere seg om viktigere oppgaver, jeg!

Uansett sikkert ikke lurt å legge ut filmer av at man legger larver i hopetall, men det er nok flere steder 'onkel' er litt ekstra glad i å bøtelegge rånerne, ja! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen skulle faen meg hatt medalje for idiotien sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.. Han ligger vel litt tynt an, men jeg tror faktisk en luring i senka 240 blir lagt litt 'mer merke til' enn en strøken R32 som gjør samme krumspring!

Men når noen her blir fratatt førerkortet for å ha ligget brei i en tom rundkjøring (frivillig eller ei) er det 'surt' 'leit' og 'urettferdig'? ;)

Trodde vi som liker å kjøre bil burde holde sammen så politiet kan konsentrere seg om viktigere oppgaver, jeg!

Uansett sikkert ikke lurt å legge ut filmer av at man legger larver i hopetall, men det er nok flere steder 'onkel' er litt ekstra glad i å bøtelegge rånerne, ja! :P

 

Er litt enig med deg forsåvidt, men har enda til gode å se noen herifra som blir intervjuet på TV o.l for å klage over urettferdig behandling. Det er da det blir for dumt for min del. Tror liksom ikke rettsvesenet i Norge plutselig syns synd på tullingen fordi han var på TV...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha for en fin fyr.. Men det verste av alt er at han lar seg filme hvor han har rattkula montert, og sist jeg sjekket så er jo ikke akkurat det lovlig det heller ;)

 

Men likte kommentaren: Måtte jo tråkke litt på gassen for at bilen skulle våkne til liv, og så plutselig våknet den og rompa slang seg ut.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener han hadde en litt annen forklaring da han ble intervjuet i avisen (an). Da var det visst noe som hang seg opp i motoren som gjorde at bilen fikk sleng

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.