#1 Skrevet Januar 20, 2008 Jeg skal gå til innkjøp av nye dempere til bilen min, men vet ikke hva jeg skal gå for. Er det noen som har noen anbefalinger. Jeg kjører nå på Eibach sportline fjærer som senker 50/45 mm og originale vanlige dempere. Trenger sportsdempere som passer senken på bilen min. Jeg er ikke ute etter det aller beste, men noe som er helt greit til en god pris. Noen som har noen anbefalinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2008 Jeg kjører på Bilstein Sprint og er überfornøyd! Dette i kombinasjon med H&R Racing fjører... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2008 Jeg kjører på Bilstein Sprint og er überfornøyd! Dette i kombinasjon med H&R Racing fjører... Hvor mye kom disse demperne på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2008 Litt usikker, men ta kontakt med Autopower f.eks så vil de gi deg en pris til din bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2008 Litt usikker, men ta kontakt med Autopower f.eks så vil de gi deg en pris til din bil... Takk David. Skal høre med de. Noen andre som har andre forslag og ca priser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2008 Supersport coilover skal være bra iforhold til prisen går det rykter om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2008 Supersport coilover skal være bra iforhold til prisen går det rykter om Hvilke forhandler tilbyr disse da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2008 Mener Eye Candy Racing har disse, men er ikke helt sikker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...