#1 Skrevet Januar 20, 2008 Hvordan kan jeg løsne motronic på S2 ABY smertefritt?skal sette inn MTM 303 chip.Må disse loddes på eller er det en sokkel inni der? mvh Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2008 Er bare å koble den ifra bilen(man skjønner hvordan den skal ta ut når man ser den, bare å dra i låsemekanismen til styreenheten nesten detter ut), åpne boksen vippe ut de pinnene rundt hele boksen. Ta av lokket. Løsne forsiktig de de klipsene den sitter i på ene siden. Dra ut det ene print brettet. Så er det bare å bytte chip, men husk å sette de riktig, altså hakket i chippen skal peke i samme rettning som de gamle. Lykke til;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2008 dette skal jeg prøve!!takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2008 Bare hyggelig å bidra litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2008 Litt hjelp her fra også. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=109750&highlight=motronic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2008 meget bra.jeg bare håper at det er bare plug and play med de ic'ene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...