støtdemperverktøy til caddy

Anbefalte innlegg

noen som vet om noen (andre enn møller) som har støtdemperverktøy til caddyen min?

må få strammet bolten i toppen av demperen. har ikke demperen med de to sporene på hver side, men en unbrakoskrue i senter av skruen (demperen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener hellig overbevist at Biltema har noe fornuftig du kan hjelpe deg med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Les innlegget hans, så ser du at det var akkurat den typen der han ikke trengte.

Biltema har så mangt, men finner det ikke igjen på sidene deres akkurat nå. Veit at de blandt annet har ei skralle med åpning rett igjennom, slik at du kan sette unbrako og sånn ned der.

Men du er sikker på at du ikke klarer deg med en unbrakonøkkel og en ringnøkkel? Eventuelt å holde igjen med en ringnøkkel, og sette unbrako på muttertrekkeren og gyve løs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

muttertrekker har jeg ikke. skal innom biltema imårra for å se om de har støtdemperverktøy. evt en dyp ringnøkkel. da kan jeg prøve å holde igjen med en unbrako pipe på skralla tenker jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg brukte faktisk en liten pluggnøkkel som passet på mutteren , siden denne hadde spor for nøkkel oppe, så kjørte jeg en umbraconøkkel gjennom toppen av pluggnøkkelen som jeg holdt igjen med...funka fett som f...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I "gamle dager" - før luftverktøy kom inn i mitt liv - brukte jeg alltid en 22mm pipe som jeg bare tredde ned på toppmutteren. Gjennom denne tredde jeg en umbraconøkkel (som jeg kontra med håndtaket på en skiftenøkkel) og så brukte jeg en rørleggertang/sauekjeft på pipa. Det funka bra som møkk hver gang: ja :!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har frest ut hull med benkesliperen i siden av en lang pipe, så jeg får plass til en lang umbraknøkkel. Tror det er sånn originalverktøyet ser ut! :D (Petter Schröder's idé.. : ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjorde slik anders westby sa, bare at det er 21mm pipe og ikke 22! fungerte vel så som så

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.