#1 Skrevet Januar 20, 2008 Noen som kan gi meg deleliste på hvor mye rør og bend jeg trenger for å få fitta frontmontert intercooler på orginalt innsug og orginalturbo på s2 1991? Har funnet intercooleren jeg skal ha, og håper det er plass til den bak fangeren:P http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=742_739&products_id=3276 Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2008 Jeg har brukt følgende; Fra turbo; en 45garder i 2", så et rør med uttak for resirk, en rett fra 2"-2,5" Så et rett rør og en 90grader inn på IC.. Fra innsug; En 45grader, rett rør ca 15cm, 90grader, rett rør på ca 50cm, 45grader, rett rør på ca 25cm og en 90grader! Alt dette i 2,5" Håper du forstod litt! Jeg har bestillt meg snudd innsug for å få litt mindre rørgate men det funker kjempebra!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2008 Jeg har brukt følgende;Fra turbo; en 45garder i 2", så et rør med uttak for resirk, en rett fra 2"-2,5" Så et rett rør og en 90grader inn på IC.. Fra innsug; En 45grader, rett rør ca 15cm, 90grader, rett rør på ca 50cm, 45grader, rett rør på ca 25cm og en 90grader! Alt dette i 2,5" Håper du forstod litt! Jeg har bestillt meg snudd innsug for å få litt mindre rørgate men det funker kjempebra!.. Takk for svar! Tror jeg forsto hva du mente:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...