Noen tekniske spm ang Passat 3B 98mod

Anbefalte innlegg

1. jeg vil ha dobbel-din plass i min passat for å kune sette dit en spiller i samme størrelse.

Da må jo airconditionkontrollen være nederst.det går bra å ha den manuelle nederst? eller må jeg bygge om til klimatronic i samme slengen? er dette mye arbeid?

2. Har ikke automatiske kjørelys fra før av. enkelt å koble til?

3. vindusviskerdyse fungerer ikke, Passat 3B

Når jeg drar spaken mot meg, går viskerne, men ingen vindusspylevæske. Når jeg dytter spken bakover, mot intrumentene, får jeg vindusspylevæske på frontruta, men ikke bakrute.

Er dette en relefeil? Noen som har lignende erfaringer?

4. Når jeg står rolig med motor på og ratter, hører jeg det skriker/knirker? noen som vet hva dette er? evt en foring eller noe? Hører også samme slags lyd når j setter meg inn og bilen gynger litt.. antagelig er lyden der når j kjører også, men det hører jeg ikke.

5. får ikke instrumentene til varmeapparatet til å lyse. Er skruknapper. Noen kjente feil ved dette? Skifta pære men hjalp ikke. Skal begynne å måle meg frem en dag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.