Hvor kan jeg sende mine rails til Chromming

Anbefalte innlegg

Har en passat 03 stv hvor er det mulig og sende mine rails til chromming den orginale chromminga har begynt og flasse.

 

Eller er det en plass det er mulig og kjøpe noen nye eller pent brukte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det er enklere og rimeligere å få tak i et par brukte fra en høgger o.l... Norsk Bildelsenter har kanskje på lager?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den under 5år gammel, er dette en garantisak!!!

 

Jeg fikk byttet mine kostnadsfritt for 2 år siden.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spurte på min, og da sa de at det var 3års garanti. samme som nybilgarantien. er ikke så dyre nye heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris på di hos møller ligger på 3200,- stk ink moms.. vil anbefale å kjøpre pene brukte eller få di cromma på nytt.. er en syk pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spurte på min, og da sa de at det var 3års garanti. samme som nybilgarantien. er ikke så dyre nye heller.

 

Hmm.. Kanskje jeg husker feil, og at bilen ikke var 3år enda : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom bilen er kjøpt ny i Norge har du 5 års lovbestemt reklamasjonsrett. Denne rettigheten er ulovlig å ta i fra deg...

Husk å ordlegge deg riktig: Du ønsker å reklamere (Ikke nevnt ordet garanti).Garanti skal for øvrig gi deg rettigheter ut over kjøpsloven/forbrukerkjøpsloven for at det er tillatt å kalle det garanti...

 

Anbefaler deg å lese igjennom kjøpsloven/forbrukerkjøpsloven før du kontakter de igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en del rails på ebay i det siste, ikke så dyt heller. Er iallefall bedre en å kjøpe nye her i norge, og brukte er det vel null sjanks for å få tak i her i landet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom bilen er kjøpt ny i Norge har du 5 års lovbestemt reklamasjonsrett. Denne rettigheten er ulovlig å ta i fra deg...

Husk å ordlegge deg riktig: Du ønsker å reklamere (Ikke nevnt ordet garanti).Garanti skal for øvrig gi deg rettigheter ut over kjøpsloven/forbrukerkjøpsloven for at det er tillatt å kalle det garanti...

 

Anbefaler deg å lese igjennom kjøpsloven/forbrukerkjøpsloven før du kontakter de igjen.

 

Okei, var reklamere jeg mente. : dum :

Men bilen min er for gammel nå uansett.

: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.