#1 Skrevet Januar 20, 2008 Noen med familie-albumet som kunne sjekket opp om det er mange forskjellige eller kun type låskasse med integrert dørbryter (den som slår av og på coupe-lyset altså). Jeg har en 2003 modell med komfortlukking hvis det har noe å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2008 Fant en brukt en på Ebay...........noen som vet om en plass hvor man får kjøpt nye slike i utlandet for eks. ?? http://cgi.ebay.de/VW-Passat-3b-3bg-Tuerschloss-Schliessmechanismus-ZV-vorne_W0QQitemZ370014840591QQihZ024QQcategoryZ53907QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2008 I mitt familiealbum står det tre typer låsekasser for framdørene. For å ta et eksempel, så har man da for venstre framdør en type for venstrestyrt bil, en type for høyrestyrt bil, og en merket "Mexico", og tilsvarende for høyre framdør. For bakdørene er det to typer, en vanlig og en "Mexico". Den Europeiske for venstre foran, venstrestyrt har delenummer 3B1 837 015 Q, jeg regner med at det er denne du er på jakt etter. For billigere priser enn hos Møller, så kan du jo ta en tlf til Bilomsetningen, 37 23 66 66 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2008 I mitt familiealbum står det tre typer låsekasser for framdørene. For å ta et eksempel, så har man da for venstre framdør en type for venstrestyrt bil, en type for høyrestyrt bil, og en merket "Mexico", og tilsvarende for høyre framdør. For bakdørene er det to typer, en vanlig og en "Mexico". Den Europeiske for venstre foran, venstrestyrt har delenummer 3B1 837 015 Q, jeg regner med at det er denne du er på jakt etter. For billigere priser enn hos Møller, så kan du jo ta en tlf til Bilomsetningen, 37 23 66 66 Ok var redd det var ørten forskjellige utgaver. Men er vel som du sier,venstreratta osv osv. Kosta 1700 kr for en ny låskasse på Møller....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2008 NBS har slike på vei inn til 995 kr stk kontra Møller som skal ha 1700 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2008 Var innom Quattroco å henta meg ny låskasse idag. Men den hadde delenummer 3B1 837 015 AP......er det riktig låskasse til min bil ?? Min bil er 2003 modell regga sent i desember 2002. Det er snakk om låskasse på førerdør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2008 utifra det jeg finner ut på en 03 mod så stemmer dele nr ditt bortsett fra siste to bokstaver. står flere der men de på venstre sida slutter på Q eller AK 02 mod slutter det på A og Q. Men ikke sikkert jeg ser på riktig del no da.. men får ikke opp noe om jeg søker på dele nr ditt med de siste bokstavene du har.. tar jeg vekk de så kommer opp resten jeg har sitert til no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 28, 2008 Noen som kan gi meg et svar på spørsmålet mitt ?? Kan det være noe overføring eller lignende ?? EDIT: Ringte Møller Ålesund isted å der satt heldigvis en hjelpsom kar på delelageret. Ikke alltid de er så gira på slike forespørsler. Men den låskassen jeg kjøpte hos Quattroco er den aller siste oppgraderte versjonen så den passer fint på min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 30, 2008 Måtte du gi mye da på Quattroco da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2008 Måtte du gi mye da på Quattroco da??1100 kr inkl mva............tror den koster 16-1700 pluss mva på Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...