#1 Skrevet Januar 20, 2008 Grom film A*****... Nydelig bil og bra musikk! http://uk.youtube.com/watch?v=4J0Kgv7zx8M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2008 Vakkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2008 Denna kjente jeg igjen ja ... Feet film og ikke minst bil.... stå på videre -- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2008 Digger denne bilen:) Fete farger... A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2008 nydeli bil nå gleder jeg meg til litt landeveis meditasjon med s2en til sommeren.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2008 Fy f...... Rå film Denne varma virkelig sjela 10P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2008 Jeg likte filmen Rå bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2008 Første jeg gjor etter at jeg så filmen var og se om det var no fine Avant s2'er ute til salgs i Norge;) Gromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 21, 2008 Og den kommer til å gå enda bedre til sommeren! Stå på A*****! Dette blir knall, vi får samles mot sommeren og lufte S2ène sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 21, 2008 Herlig bil. Gleder meg til resultatet av ferdig motor PS: Martin, har en avant til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 21, 2008 Vakkert.. Meeget bra musikk valg I simply like your car 2 Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 21, 2008 Mmmmm.. Perfekt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 21, 2008 Hmm, merkelig, akkurat som om jeg har sittet på en slik bil? Hehe, nydelig video "derRennsporter" og håper på en bedre sommer i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 21, 2008 Blir ikke mye fetere enn dette....... Her snakker vi om en av norgese peneste S2 avant.......KJEMPEFLOTT:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 21, 2008 Er ikke dette Juvkam sin? edit. nei det var det ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 21, 2008 Det der er rett og slett Norges peneste S2 Avant.........ingen over,ingen ved siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 21, 2008 Er ikke dette Juvkam sin? edit. nei det var det ikke Nei, hadde jeg vært så heldig... Får satse på en god andre plass til sommern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 21, 2008 hvem sin er det da? vil gjerne se litt mere av denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 22, 2008 F... sånt er ikke snilt å vise folk. Jeg får lyst til å påkalle global oppvarming, sommer, tørre veier og massevis av bensinpenger når jeg ser sånt. Strekke beina på s2en littegranne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 22, 2008 F... sånt er ikke snilt å vise folk. Jeg får lyst til å påkalle global oppvarming, sommer, tørre veier og massevis av bensinpenger når jeg ser sånt. Strekke beina på s2en littegranne... Godt sagt.. Den følelsen kjente jeg godt når jeg så filme og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 24, 2008 Utrolig rå film og bil! En god plass blandt topp 5 Audi`er i Norge! Siklet på denne S2en mange ganger:tilber: OT: Hva heter sangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 24, 2008 Utrolig rå film og bil!En god plass blandt topp 5 Audi`er i Norge! Siklet på denne S2en mange ganger:tilber: OT: Hva heter sangen? Moby - Extreme Ways 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...