#1 Skrevet Januar 20, 2008 Noen som kan mekke di her på golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2008 Str vil du ha på felgene Mr? 19" Her i ca 18-19". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2008 Du er knupp tom are:) Kunne du ha teste di her å? Litt mongo felgvinkel men:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2008 looks goooooood! ligna litt på 19" jeg hadde på min før jeg bytta til 19" rs8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2008 okei:) Trur de Orobica passer bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2008 Ble litt rar vinkel på felgene bak men ser da sånn ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...