støvmansjett på silverline?

Anbefalte innlegg

har et fk silverline til golf iv 4motion som snart skal monteres, men så lurer jeg på om det trengs støvmansjetter for demperne foran? bak så følger det med settet, mens foran er det bare en "gummiklump" som sitter på den blanke delen av sylinderen.

kan ikke helt se åssen det skal være plass til en støvmansjett heller egentlig, men greit å spøre først!

=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et fk silverline til golf iv 4motion som snart skal monteres, men så lurer jeg på om det trengs støvmansjetter for demperne foran? bak så følger det med settet, mens foran er det bare en "gummiklump" som sitter på den blanke delen av sylinderen.

kan ikke helt se åssen det skal være plass til en støvmansjett heller egentlig, men greit å spøre først!

=)

Tror ikke det behøves iog med at det ikke følger med og de orginale ikke passer, kjørt med samme sett på passat vr6 min i 3 år uten problemer .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, regner med at det er meninga egentlig. =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.