Anbefalte innlegg

Noen som veit om hvor jeg kan få tak i en enkel kodelås til 12v?

Tanken er en liten enhet med flere siffer der en kode trykkes og om rett kode trykkes vil den f.eks trigge eller slå på et rele.

Håper inderlig noen kan hjelpe meg da jeg har søkt i timevis på nettet uten noe resultat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om hvor jeg kan få tak i en enkel kodelås til 12v?

Tanken er en liten enhet med flere siffer der en kode trykkes og om rett kode trykkes vil den f.eks trigge eller slå på et rele.

Håper inderlig noen kan hjelpe meg da jeg har søkt i timevis på nettet uten noe resultat

Hvor liten skal den være da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor liten skal den være da?

drar denne opp igjen, og håper du roy vet om noe siden du spurte om størrelse..

hmm, størrelse er jeg usikker på. Skal jo ha det i bilen så kan liksom ikke ha en boks som måler 20x20x20cm hehe..

Veit du om noe i det hele tatt så kan jeg jo se på det?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje noe slikt du er på jakt etter:

http://www.artracing.no/article_info.php?articles_id=11

Les under:

Oettinger tilbyr også tyverisikring over styreenheten. (Og klikk på bilde for demo.)

det såg ikke akkurat ut som en enkel løsning:P

Skal ha noe som kan ettermonteres i en bil. ikke noe som tilkobles orginal ECU.

mer som på en innbruddsalarm i en bolig, men mindre.

har sett det i flere biler, men aldri funnet noen som selger det.

om de som har det, har ikke montert selv så de aner ikke hvor man får tak i det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke helt det du er på jakt etter, men en kul og billig (150kr) dings. Denne har et rele som styres av kodepanelet eller RFID-leseren. Slå kode eller dra nøkkelringen 0-15cm fra panelet for å aktivere releet. Jeg har kjøpt et sett som jeg skal bruke til garasjeportåpneren. Jeg skal sette boksen på innsiden av garasjeveggen, da kan jeg dra "nøkkelen" på utsiden av veggen for å åpne. Noe lignende kan kanskje funke i bil også. Går på 12V.

Kvaliteten er litt tvilsom, men det funker.

sa.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke helt det du er på jakt etter, men en kul og billig (150kr) dings. Denne har et rele som styres av kodepanelet eller RFID-leseren. Slå kode eller dra nøkkelringen 0-15cm fra panelet for å aktivere releet. Jeg har kjøpt et sett som jeg skal bruke til garasjeportåpneren. Jeg skal sette boksen på innsiden av garasjeveggen, da kan jeg dra "nøkkelen" på utsiden av veggen for å åpne. Noe lignende kan kanskje funke i bil også. Går på 12V.

Kvaliteten er litt tvilsom, men det funker.

sa.jpg

har du kjøpt og mottatt dette??

syns prisen var mistenkelig lav:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har motatt og testet det.

"Jalla" elektronikk kjøpt fra Hong Kong er billig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og resultat etter testing?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

a7fcdba0-7c70-11dc-b5c6-0019bbdf5d02.jpg

En kodelås bygde jeg for et par år siden på skolen. Meget enkel å sette i sammen :)

Elfa, artnr: 85-840-62

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og resultat etter testing?

Den har fungert de 3-4 gangene jeg har testet med 9V batteri. Har ikke montert den.

Som sagt er kvalitetsfølelsen lite å skryte av. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.