#1 Skrevet Januar 21, 2008 Heisann. Har en jetta 1 som har til nå vert ganske trofast. Men i det siste er den blitt litt vrien! Det er spesiellt i oppover bakker den begynner å bli vanskelig, begynner å harke litt før den slukner. Får start på den igjen , å prøver å kjøre men skjer ikke så mye før den slukner igjen. Tør ikke kjøre den lenger, stoler rett og slett ikke på den . Har byttet eksos/forgasser pakningen og vakumslangene. Men ikke noe hell. Er det noen som har vært borti noe liggnende? Takk Mvh Ole Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2008 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2008 påfyllingsrøret som har rustet.. kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2008 Er det noen som har vært borti noe liggnende? Takk Mvh Ole Marius Oh jess! Rustet hull i påfyllingsrør med den følge at det kommer dritt i tanken. Ta opp luka under baksetet og kikk nedi så er det sikkert endel shite der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2008 Skal sjekkes, er ikke helt rent bensin filteret heller nei :§ hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2008 Vinterbilen fikk "ny" (dvs. ressurs) bensinpumpe og trykkakkumulator (den svarte, sylindriske saken der returslangen er koblet på) forrige uke. Nå har jeg endelig ro og den har ennå ikke stoppa/fuska i motbakke siden da. Men tanken har sikkert bøttevis med snafs ennå, fra forrige eiers elendig dårlige påfyllingsrør. Blåste i samme slengen reint tilførsel- og returrør. Det var litt motstand i returrøret, for å si det slik. Med denne enkle aksjonen endte jeg opp med en gjennomstrømming i filteret som jeg ennå har hatt til gode å se på denne bilen. Nesten for ille at denne motoren skal ut til våren:)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...