#1 Skrevet September 17, 2004 Ser på beholderen for hydrulikk/ servo oljen o.l at det står: bare minaralisk hydaulisk olje Noen formeninger om hva jeg kan bruke der? (trenger å etterfylle litt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2004 Kjøp på Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2004 Sjekk hva slags spesifikasjon den skal ha og kjøp på nærmeste bensinstasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2004 Delenummer G 002 000 "Oil for Hydralic System and power assisted steering" Det fikk vaffal jeg Hans Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2004 Jeg kjøpte på møller.. Gav rigtignok 190 kr for en liter.. Da veit man iallefall at det er riktig det man får... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2004 Trenger ikke noe mer enn 1 liter heller så. Bare ser at det er på minimums merket. *reiser til lokale møller-sjappa og handler i morra* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Trenger ikke noe mer enn 1 liter heller så. Bare ser at det er på minimums merket. *reiser til lokale møller-sjappa og handler i morra* Kan også hende at du for litt rab hvis du har m medl beviset ditt,(hvis dere har rab avtale der)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2004 Det har vel variert litt mellom 10-15% avhengi av alt etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2004 Onkelen min fyllte etter med uorg hydraulikkolje (riktige specs men ikke org. vag). Det resulterte i o-ringer som sprakk og tørket opp, og dermed lekasjer. Endte opp med å måtte rense systemet og bytte alle o-ringer, samt etterfylle med org. hydraulikkolje. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2004 Ikke kjøp uorginal nei... Det gjorde eg... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=11011 se mot slutten av tråden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo Delenummer G 002 000 "Oil for Hydralic System and power assisted steering" Det fikk vaffal jeg Hans Petter Stemmer det, og 172,- endte jeg på tilslutt + hundre spørmål han måtte slå opp på etka for meg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...